Say hi to the world little girl

Denna fina tjejs dop & hennes föräldrars bröllop fotograferade jag idag. I domkyrkan i Lund. Det var verkligen jättefint & även fast jag inte ens kände människorna kände jag glädjen alla utstrålade & blev nästan lite tårögd. Detta var första gången jag fotograferade Dop/Bröllop utan att vara åskådare så att säga. Så det var roligt, men låg sömlös inatt. Jag tackar verkligen paret som gav mig denna möjligheten, så jag utvecklas.
 
Min blixt kom inte till användning då jag inte kände att jag lärt mig den än & så tyckte jag att det lilla jag kunde förstörde det fina ljuset. Det var så pass ljust där vi var så det var ju skönt. Annars kan det vara rena pinan att fotografera i kyrkor så pass sent på eftermiddagen. But I did it, and I made it! Åh, lycka.
Allmänt, Barn, Fotografi, Guldklimpar, Högtider | |
#1 - - Agnieszka jenemalm:

Min underbara dotter.... Tack Linn :)

Svar: Underbart fina dotter! Tack själv! :)
linnysplace.blogg.se

Upp