Finding my own speed

Första parten av bilder från bryggeriet. Det är nästan exakt ett år sen jag var här senast för att göra ett fotoprojekt. Vem vet, det kanske blir ett till nästa år också. Åh, vilka härliga människor. Härlig skola. Hur mycket jag än älskar mitt kära LBS så förstår jag varför man väljer denna skola, & hade gärna gått tre år här. Kanske efter mina tre år på LBS så kanske jag ska läsa tre år här? Na, men man kan ju drömma lite.
 
Nu sitter jag & drömmer mig bort ibland min engelska sago fantasi. Det är roligt, fast jag måste avsluta det ganska snabbt. Vilket jag har svårt med, då jag bara vill göra mer mer & mer. Jag får se till att skriva mer på min fritid, får åh vad roligt det är. Jag skrev mycket förr, men det tappades någonstans på vägen med allt annat som man skulle lägga tid på. Så ta vara på det ni tycker om att göra, för det finns inget bättre.
Allmänt, Skoluppgifter, Sport | |
Upp