Jag väljer att vara lycklig

Ännu mer skejtbilder. Men visst tröttnar vi inte? Jag var ju där en gång till i måndags. Så jag har massa massa bilder. Helt underbart ju. Jag diggar denna skola mer & mer för varje gång jag sätter min fot i deras små lokaler. Helt underbara människor. Så nu har vi allt material till skoluppgiften. Nu ska bara jag & frugan kämpa med att klippa ihop allt, men vi har kommit en bit på vägen & det ser faktiskt väldigt lovande ut!

Jag är väldigt pepp för tillfället. Allt bara flyter på som rinnande vatten. Fotograferingar rullar in, jag håller på att klippa & klistra på en hemsida & ska även fixa in visitkort. Det går bra nu, det rullar på som det ska nu. & så mycket tack vare er som klickar in här även fast jag inte är den som publicerar så mycket som jag vill. Ni är så underbart bra. Mentala kramar till er.
Allmänt, Fotografi, Sport | |
Upp