Min utrustning

 
 
På min förra blogg fick jag många frågor om vad jag har för utrustning. Jag svarade många gånger, men tänkte nu en gång för alla ha ett inlägg som ni alltid kan gå till om ni undrar något.

Jag har alltså en Canon eos 60D med ett batterigrepp. Jag har även en Canon eos 1000D som inte används allt för ofta nu för tiden men det kan förekomma och några utav de bilder som jag tagit med den kan komma upp här, men då skriver jag det såklart!

Jag har dessa objektiv:
Orginalobjektiv 18-55 mm 
Zoom 70-300 mm
Fast optik 50mm bländare 1.8 
 
Övrigt:
UV-filter
Softbox till manuella blixten

Jag har tre olika typer av stativ. När stativ används skriver jag det också. Jag har äben ett fisheye objektiv till min iphone, mest om ni undrade. Haha.

Och undrar ni något annat så släng in en kommentar så fyller jag i det i detta inlägget.
Min utrustning | |
Upp