Jag vill alltid leva såhär

 
Att få se tillbaka på de upplevelser man själv uppleft, men man ser någon annan uppleva dem. Att spontant ta sin pojkvän i handen, ta med sig ryggsäcken med färdkost medans han rullar iväg på brädan. Att vara ute tills solen lagt sig bakom horisonten. Att vakna upp sent på dagen, men bestämmer sig för att åka på äventur ändå. Att göra saker man svurit på att man aldrig skulle göra, som att bada i dalby stenbrott. Att somna brevid honom utan något täcke för vi är alldeles för varma. Att köra till mc donalds mitt i natten, bara för att man kan. 
 
Jag trvivs, jag trivs. Jag försöker hinna med att göra allt jag vill mellan jobb & sömn. Men jag stormtrivs på jobbet med. Så det gör ingen skada. Om några dagar är det fiesta at my place med gamla, nuvarande & nya vänner. Det är på tiden att vi slår till med en storfest för att fira att jag har fyllt 18 år ellerhur? Livet är bara allmänt underbart. Orättvist ibland, då vissa av oss inte får njuta utav det lika mycket. Jag saknar dig. Jag vet att du klarar detta. 
 
Hoppas ni har det lika fint som jag. Jag ska försöka kika in här oftare. Jag är så ledsen över att ni är så himla underbara mot mig & fortfarande berömmer mig för det jag gör/gjort - trots att jag inte gör allt för många knop för tillfället. Ni inspirerar mig. Ni motiverar mig att ta tag i det jag vill. Ni är bäst. Fina ni. 
 
Je te verrai quand je vois
 
Allmänt, Fotografi | |
Upp