Follow the sun

Me, yesterday morning
 
Hello everyone! Idag är det en sån där måndag jag gillar. Jag vaknar upp av en väns samtal, jag vaknar av att jag inser att det är måndag, men jag har lov. Lovdagar är då jag är i mitt finaste esse. Jag tänkte träna en stund nu. Duscha & förmodligen stressa ner till min mosters kära lilla krypin butik. Där ska jag vara kreativ med 10 ungar. Senare kommer Josefin & ikväll blir det bio. En fin måndag helt enkelt. & jag har ny hårfärg för er som inte kunde se det, eller okej. Det syns inte så mycket på bilden. Askblond är jag numera. & tycker att det klär mitt jag. Det snackas om en Göteborgsresa nästa helg också för att hälsa på en fin gammal vän. Bara tanken ger mig ett speciellt lyckorus. Så underbart bra det hade varit. Annars får ni ha en jävligt fin måndag, & ett härligt lov. Puss på er. 
Allmänt, Fotografi, Me | Girl, Happy, Me, Photo, Selfportrait | |
Upp