Mitt mål, mina äventyr.

En liten bild bland många från Spanien, allt för att lysa upp detta höstmörker. 
 
En torsdag som denna sitter jag utvilad i skolan efter en helt okej sovmorgon. Torsdagar brukar inte vara en dag som står bland mina favoriter, men idag!!!! ska jag få fotografera små barn, bara det är något sprudlande som kan rädda en torsdags eftermiddag. Det finns inget finare än att fotografera människor, och allra finast barn. Små små barn. Åååh varm i hjärtis. 
 
Hur ser min helg ut? Ja men tackar som frågar. Imorgon ska jag ha pizzafredag hemma hos pojkvännen för att testa den nya pizzerian i hjärup. Där efter ska vi piffa upp oss och ta fredagskvällen med storm för att ta och fira Lottis som ska fira sina 18 år här på jorden. 18 jordsnurr. Det är väl alles som är planerat denna helgen. Jag tänkte ta och se lite vad den ger mig. Det är helt okej. Känner för att burra ner mig bland täcken och kuddar i en stor sparkdräkt med varm choklad till någon gosig film. Vad gör ni för att förgylla detta höstmörker? Lite tips på vad man kan göra till en människa som oftast brukar gå och kräva ner sig när detta november rusk kommer. Ni vora så fina om ni kunde dela med er lite. Annars, puss på er. Hoppas ni får en fin helg. 
Allmänt | |
Upp