One of the most beautiful things.

N
Två fina från dagens fotografering. 
 
Idag var den här lilla pojken på 6 månader i studion tillsammans med sin mamma & syster. Erik som han heter fotograferade jag redan i magen, så det var kul att få ett ansikte på det lilla livet! Åh, det gör ont i hjärtat när jag tänker på att det dröjer MINST 10 år innan jag får ta fina bilder på mina barn. 
 
Annars? I helgen var det stort firande för mi kära Jennie som fyllde 19 förra veckan. Vi festade & dansade långt in på småtimmarna & självklart stod det middag på schemat innan allt bravader. Fick även fotograferat till en skoluppgift, som visade sig att jag hade missupfattat HELT. Så det är bara till att börja om igen! Så surt, men så kan det vara ibland. Det har bara inte varit några bra två veckor för mig, attans otur. Ni får ha en härlig tisdags kväll! Puss
Allmänt, Barn, Fotografi, Porträtt | |
#1 - - Anonym:

Varför dröjer det 10 innan du kan få barn? :o

Svar: För jag har satt det i mitt liv, jag vill leva mitt liv först innan jag dedikerar mitt liv till något så stort som att uppfostra barn. <3
linnysplace.blogg.se

Upp