crazy kidz

 
 
 
Pictures from the weekend. 
 
Igår var jag på såkallat barnkalas för vuxna. Tjejen som clown även känd som Ebba har fyllt 20 så det drog vi ner till Höllviken för att fira. & för en gångs skull så valde jag att ta med mig kameran, eller inte min superkamera utan min gamla kamera 1000D:n. Men det går bra ändå, Någonstans i fyllan glömde jag i alla fall bort kameran och mina vänner valde att ta massa bilder som jag själv anser vara o-blogg-bara, sorry guys! Stolt att jag ens lyckades ta några bra bilder.
 
Idag vaknade jag upp hos Sebastian och vandrade mest mellan sängen och köket. Hans mamma gjorde plättar och om jag blev glad. Alla söndagar borde vara en plätt-söndag. Pappa hämtade oss sen för att köra oss vidare i ösregnet till Helsingborg där vi skulle kolla på Fredriksdahlsteatern - Pang i bygget. & fy för satan i gatan vad det var bra. Vi i familjen plus mormor har gått några år och går på sista föreställningen då den är som bäst, spontan! Alla skådespelarna skojar med varandra och det gjorde mig inte ett dugg att jag blev blöt eller kall om gumpen för den delen. Nu ska jag krypa till kojs för att få någon sömn innan jag börjar jobba 07:00 imorgonbitti! Ska vara barnvakt i två dagar och det slog mig nyss att jag glömt packa. Plus att jag har min första körlektion imorgon på körskola. Lite nervooo, ja! Godnatt. 
Allmänt, Fotografi, Guldklimpar | |
Upp