putting my makeup on

Make up brushes set, Fyndiq
 
32 penslar som väntar på att användas. Jag bestämde mig för att klicka hem ett sånt här set när jag insåg att jag har kanske fyra penslar. & jag själv tycker det är drygt att köpa en & en, så då köpte jag hem det här väldigt billiga kitet. Kanske inte världens bästa kvalité, men mycket bättre än jag väntat mig. & att det kom med en stor res"väska" är ju sjukt praktiskt. Dunderbra om ni frågar mig. 
 
Just nu sitter jag med hårfärgen i håret. Var ensam hemma och kunde inte låta bli att prova själv. Jag har inte färgat håret själv sen jag gick i sjuan kanske? Då var jag svarthårig och då kunde inte så mycket gå fel, men men.. Har man tråkigt så har man. Det ända som hänt denna helgen var att jag åkte in till malmöfestivalen i fredags med några boys och tog en öl på Gustav Adolfstorg. Sen vandrade vi hem i ösregnet. 
 
Imorgon är det dax för jobb igen, övningskörning och vidare till kära Lindah. Inte helt fel att börja en vecka med om ni frågar mig. Nu ska jag skölja ur färgen. PUSS
Allmänt, Nytt | |
Upp