Grain of sand

 
Två bilder från min julafton såhär i efterhand. Jag har verklien haft fullt upp detta jullov. Första delen av det var inte direkt jullov. Jag jobbade hela julhelgen och det var sjukt mysigt, aldrig haft en så mysig jul och det tackar jag för. Efter jag jobbat så firade jag med pappas sida i Eslöv. Nyår slog jag till med nyårsbravader hemma hos mig för mina närmsta vänner, där jag först hade tre rätters och sen fest. Jag kan inte vara mer nöjd. Efter det har jag försökt njuta av att vara ledig eftersom det inte kommer allt för ofta nu för tiden. Min pojke fyllde 20 i helgen och det firades på tolvslaget bland Malmös uteliv samt hemma hos honom eftermiddagen där på med kalas med hans släktingar. 
 
Nu har jag lyckats hamna i min egna soffa för första ången på över en vecka och det känns skönt faktiskt. Det var längesen jag satt här utan något att göra. Imorgon ska jag försöka njuta av den sista dagen av mitt lov med en och en annan syssla jag skjutit upp nu under lovet och försöka ta hand om mig själv lite. Det tror jag behövs, det gör jag på tok för lite. Är ni bra på sånt där? Att noppa ögonbrynen, ha hårinpackningar och ansiktsmasker en gång i veckan? 
 
Love
Allmänt | |
Upp