Old fashion tail

 
När jag har tråkigt, då sminkar jag mig eller provar nya frisyrer. Kom in på en döööösnygg tjej på instagram igårkväll(natt) & älskade hur hon hade sitt hår såhär & kunde inte låta bli & prova. & jag diggar det faktiskt. Inget speciellt men man känner sig helt plötsligt lite mer "sportig,fixad,vaken?" på något sätt? Förstår ni hur jag menar? Hade dock velat få "hästsvansen en aning tjockare. Varför denna frisyr blev så avancerad för mig haha är för att det faktiskt tog sin lilla tid med löshåret. Jag filmade faktiskt under tiden jag gjorde detta.. Där inkluderar hur jag sätter i mitt löshår på ett ungefär, hur jag fick till den här frisyren & hur jag gör mina lockar med plattång. Är det något som ni skulle vilja se kanske?
 
Annars har jag bara jobat idag. Sen efter att ha gjort allt detta var jag fortfarande rastlös & bestämde mig då för att dra med min lillkusin till Nova & handla lite saker jag behövde inför resan. Med mina sista slantar på ett ungefär haha. Annars har jag snapchattat, twittrat & kollat vampire diaries. Sista avsnittet som finns på swefilmer & jag vet inte vad jag ska ta mig till!!!!
Allmänt, Me | |
Upp