Well hello


EBS Kos, poolparty

När jag snubblade in på min egna blogg kunde jag känna dammet som flödade från skärmen. Jag har inte bloggat sen jag var i Sverige. Men jag lever! Gud vad jag lever. Har haft/har den bästa sommaren i mitt liv. Tyvärr början det ju lida mot sitt slut & det känns så sjukt att om en månad är jag hemma igen. Jag ångrar verkligen inte att jag tog beslutet att åka ner hit. Så mycket människor jag träffat & så mycket vänner jag har fått. Den känslan är obeskrivlig. Jag har fått minnen för livet. & resan tar inte slut här. Men det skriver jag ut när det är officiellt. 

Lite mer än halva året har gått & jag läste ett inlägg från tidigare i år om att jag ville att det här skulle bli mitt år & det kan jag säga redan nu att det blev. Åtminstone första halvan. & nästa år kommer bli minst lika bra! Jag kan inte säga mer än att jag mår helt fantastiskt. 
Allmänt | |
Upp