Sugar babe

My lovely friend Jennie.
 
Ah! Äntligen funkar min dator! Kan inte förstå hur jag kunde få sånt bloggsug precis när min dator bara precis kolappsade. Känns hemskt att säga att jag faktiskt kände mig tom. Helt sjukt hur jag kan vara så beroende av mina elektronik prylar.
 
Idag har jag i alla fall jobbat, redigerat bilder & levererat dem, åkt in till Lund för att träffa Jennie & vi passade på att fotografera lite. Som jag har saknat att bara fotografera för sin egna skull. Så att säga "bloggbara bilder". Finns bilder på mig också men de slänger jag upp senare. Kunde inte låta bli att lägga upp den här bilden, hur snygg är hon inte? Efteråt gick vi hem & lagade såkallat köttfärsås, vet inte om det räknades som köttfärsås men gott var det! Nu ska jag krypa till sängs, jobbar 7:30 imorgon till 20:30. & efter jobb ska jag hämta Ben. Denna helgen kommer bli så himla bra!
 
_________________________________
 
My computer is fanilly working! I was really craving for bloging while it was broken, so it was really convenient. It feels kind of sad that I felt empty. Can't really understand how I can be so addicted to my electronics. 
 
Today I have been working, editing and gave them to the costumer, went to Lund to see Jennie. We took some photos and I have missed taking photos for myself, like only for the blog kind of pictures. There are some photos of me but I post that later. I just loved this photo of her, how stunning? After that we went home and cooked spagetti bolognese! I don't know if it counts as bolognese, but it was really good. Now I'm gonna go to bed, work between 7:30 am and 8:30 pm tomorrw. After work I'm gonna go and pick up Ben. I'm so excited for this weekend! 
Allmänt, Fotografi, Porträtt | |
Upp