Hälsningar från Stockholm

 
 
Några snapshots från Stockholm. 
 
Här ekade det en aning, kan bero på att jag just nu befinner mig i Stockholm och har gjort sen i Lördags. Har fått uppleva lite av Stockholms uteliv, shopping och massor utav fika. Just nu är jag hemma hos Linneas mormor där vi bott dessa dagarna. Ganska ledsen över att vi åker hem imorgon. Detta var precis det miljöombytet jag behövde för tillfället. Kommer hem till ett tomt hus men spikar in träffar med favoriter de dagar jag har huset för mig själv. Det är ganska underbart med lov. Något som är ganska så mycket underbart var att jag fick hem min studentmössa förra veckan. Ska knäppa några bilder på den så ni kan få se den när jag kommer hem. Annars? Mår jag prima. Fler bilder kommer väl upp så småningom. Ha en skön tisdagskväll. Puss på er. 
 
 
Allmänt, Guldklimpar | |
Upp