Royal party

Några snapshots från Nobelfesten i december. 
 
Äntligen är jag färdig med bilderna! Det gick lite emot mig då min dator bestämde sig för att inte starta. & mitt i allt jobb så gjorde det inte saken bättre! Men nu är jag färdig tack och lov.Ska ge dem till chefen imorgon. & imorgon är min sista jobbdag. Åh vad skönt det ska bli att få åka iväg en vecka. Vill bara vakna upp så det kan vara torsdag nuuuuuu. Som jag & Lindah har taggat inför detta. Helt underbart! Jag vet att det inte var så längesen jag va i Portugal, men reseabstinensen är större än någonsin. Ska försöka lägga upp några bilder där ifrån när jag är där nere, tar dock inte med mig datorn så får bli mobil inlägg. Förhoppningsvis håller jag bloggandet uppe lite nu när jag har lite roligt på gång i livet. Because i miss this. 
Allmänt, Guldklimpar | |
Upp