On the last days of november

Jacka - Nelly.com / Hoodie - Wesc / T-shirt - Ginatricot / Smycken, diverse / Töjning - Crazyfactory
- Fotograf: Linnea Birr
 
Såhär gled jag runt igår, inklusive halsduk, vantar & mössa. Det var lite väl kallt för att jag egentligen skulle kunna ha denna jackan ute på vift, men tror ni man lyssnar på det när man ställer sig framför spegeln på morgonen & bestämmer sig vad man ska ha på sig? Nej. Men jag hoppas jag lär mig framöver. & jag är lite smått glad då jag fått i min nya töjning.

Det är några som frågade om jag kunde skriva om den. Haha, det finns inte så mycket att berätta. Men jag kan slänga ihop ett inlägg för dem som vill läsa. & ni som inte vill läsa om den kan ju scrolla förbi. Hihi.

Nu ligger jag i min säng, där jag tillbringat hela dagen, i ledighetens frihet. När förste man till att lämna sängen lämnade mig för att åka till skolan imorse så kom två till för att gosa lite. Vilket jag inte kunde motstå. Någonstans vid 4 somnade jag & hade världens powernap till klockan 8. Så vi får se vem som kommer vara vaken hela natten. Då kanske jag kan få lite jobb & skolarbete gjort. Åh vad jag vill ha jullov, nu. Men det vill vi alla, ellerhur?
 
Allmänt, Fotografi, Kläder, Me | |
Upp