Alla möjliga olika kombos


Såhär ligger jag just nu, på det viset jag gör bäst. Nergosad i en förstor sparkdräkt i min säng bland förmycket täcken & kuddar (hur det nu kan bli förmycket av det)

Det var ett tag sen jag skrev från min telefon, lite ovant sådär. Men jag fick en såndär snilleblixt från klar himmel som jag ville dela med mig av! Nu lät det som att jag kommit på världens idé, så är inte riktigt fallet. Utan jag ville bara skriva av mig om något som slog mig nyss.

För någon dag sen så såg jag att jag råkat radera en utav mina sporifylistor (eller någon av de andra två jag delar konto med!!!!) Men hur som haver, detta kändes för mig som världens undergång. För det var en sån lista som alla har (& den hette så för övrig info) med massa blandad musik man samlat på sig genom åren, som man lägger till all slags musik hela tiden så fort man hittar en ny låt ungefär. Jag trodde hela mitt simpla tonårsliv va förstört och jag började leta efter all musik jag kunde tänka mig. & det senaste inlägget där jag skrev mina tankar för tillfället var ju ganska depp ellerhur? & när jag letat ett tag så inser jag att det var nog det bästa som kunde hänt. Lite nystart. Allt gammalt behövde rensas ut med nya godingar. Så som jag just nu behöver i verkliga livet. Detta är så underbart, jag har hittat så mycket bra musik som jag inte visste fanns att jag blir helt extas!!! (stavas det så?) Här ligger jag i min säng till världens skönaste melodier. Det kunde inte blivit bättre. 

Detta är nog det mest random inlägg jag någonsin haft genom alla bloggar jag haft, men jag var bara tvungen att få mig ur det! SÅ bra känns det, you feel me? Nu ska jag återgå till en bra bok & pepsi Max, något som är en underbar kombo det också. 

Övrigt? Jag gillar ordet kombo, verkligen.

Allmänt, Ord | |
Upp