18/a





Bild 1 / min utsikt från min säng - Bild 2 / marknadsfynd, 2 pund fattigare - Bild 3 / detaljbild på hotellet.

Ligger i min säng just nu & var bara tvungen att slänga in någon bild från min instagram. Ni kanske kan gissa var de är tagna? Om inte, scrolla ner. Ligger i min säng för att jag inte kunde hålla huvudet uppe när jag satt framför min laptop, men nu när jag väl ligger ner går jag på högvarv. Mina kugghjul måste gå baklänges eller något! Idag har i alla fall humöret legat på topp, mys på jobb, lönebesked, jag har skickat ut de sista studentinbjudningarna, jag har sökt jobb, kollat på lite olika alternativ var jag skulle kunna befinna mig i höst... & uppe på allt det så har jag en kvarts sovmorgon!!!! För mig är det guldvärt då jag märker en kolossal skillnad på att gå upp sex eller kvart över sex. Beautysleep om ni förstår vad jag menar... Nu ska jag vända mig i bingen & slå på en ljudbok. Ja fråga mig inte, det är den bästa medicinen för den som har svårt att sova. PUSSAR
Allmänt | |
Upp