Nobeldagen

Bilder från min Onsdagskväll, Nobelmiddag på Vevrehemmet. 
 
Det var stort bravader på jobbet i Onsdags. & jag fick närvara med min kamera i högsta hugg. Alla var så enormt fina, det la sig verkligen som en enorm lycka kring hjärtat att se alla så upprymda & glada. & det blev så lyckat. Glasen klingade, maten smälte i munnen, det skrattades & precis allt för en helt perfekt kväll. Har suttit lite nu & redigerat lite & säger bara: Magiskt. 
 
& jag vet om att här är glest, jag vill verkligen bli bättre. Vill ni följa mig någonstans där jag verkligen uppdaterar regebundet så är det instagram där jag heter linnysplace. 
 
Annars har jag jobbat idag, sliten från igår... Pensionärerna kan festa säger jag bara. Varit hemma & pysslat med lite smågrejer. Fixat med visumet inför thailand eftersom vi inte ännu är färdiga på den biten, men det ska vara klappat & klart nu så vi ska bara få hem det. Nu ska jag se till att sova, för imorgon är ännu en jobbdag. 
Allmänt, Guldklimpar | |
Upp