You're the reson I come home my love

 
 
Två bilder som Linnea tog på mig i tisdags. 
 
Hela dagen bestod utav fotograferingar, lite körande till malmö och sist skridskoåkning tillsammans med Linnea. Underbar tisdag för övrigt, vilken goding. Men idag är det torsdag. Inget speciellt tills jag kom hem och mina föräldrar berättar för mig att vi ska åka till London i April! Jag har så galet mycket att se fram emot detta året att det är helt magiskt. Studenten, John Mayer, Ron Pope, Stockholm, Balen, Ystad Saltsjöbad och nu London. Alla födelsadagar tillsammans kan inte slå detta! 
 
Nu sitter jag och försöker få ihop lite skolarbete. Men det är svårt när man är så uppe i varv. Åh, saker och ting kan inte bli bättre. Ren och skär lycka. Imorgon ska jag först käka middag med mina vänner och så ska vi ut i Malmö efteråt med fler kompisar. Ännu ett guldkorn. Ni får ha en fin torsdag och om inget annat får ni även ha en fin helg. MASSA PUSSAR. 
 
 
Allmänt, Fotografi, Me | |
Upp