Sparkle

 
En liten tjuvkik på min nyårsklädsel. 
 
Jag har lyckats bli sjuk. Just precis när man absolut inte behöver det. Jag har inte tid för det här. Det är det värsta för mig med att bli sjuk, det tar tid som jag behöver till annat. För jag tar aldrig mig tid att varva ner eller ta det lugnt. Det måste bli ändring på det annars kommer jag sitta här med världens förkylning och hosta för gämman. 
 
Annars? Det är bra, faktiskt. Allting går bra. Jag har kommit in i världens julkänsla, vilket är så underbart mysigt. Blev så ivrig över att få handla julklappar att jag har handlat allt för många till mig själv, ni ska få se på de sakerna jag köpt in, fotade dem innan men det blev inget bra. För mörkt så det blir bara massa brus över det hela. Nu ska jag göra lite vettigt för att sen kunna sätta mig ner och ta det lugnt. Puss på er. <3
Allmänt, Kläder, Nytt | |
Upp