Birthday girl

En glad tjej som är lycklig över att få fylla 18 år. 
 
Min födelsedag var den finaste dagen på länge. Jag vaknade upp till sång & paketer brevid kusinvitamin. Ett objektiv blev det, en ny liten bebis till samlingen. Tamron 18-270 mm. Sen blev det brunch med hela tjocka släkten + min kärlek. Vi hann ta en liten powernap han & jag efter allt ätande & paketöppnande. Där efter vandrade vi ner till byn & fick se Jay Smith. Senare kom taxin & hämtade upp oss för att ta oss till Malmö stad, för att få visa upp mitt lägg för första gången, PÅ RITKIGT. Det blev en helt underbar kväll, den kunde inte blivit bättre. Vi tog bussen hem & vandrade genom hela hjärup där jag fick somna brevid mitt hjärta. Jag är världens lyckligaste tjej. Världen är verkligen helt underbar ibland. 
Allmänt, Guldklimpar, Me | |
#1 - - Sebastian:

Så jävla fin kväll tillsammans med en så jävla fin tjej. You're the best! :*

Upp