13/n

 
Liten skala av de få bilder jag knäppte från gårdagen. 
 
Åh, vilket lyckorus. Efter vi hade stigit upp före tuppen och anländt till ett regningt Halmstad kom vi LBS Halmstad. Vilken skola, vilka människor, vilken grej! Vi filmade till vårt gymnasiearbete och fick en dos av skratt och inspiration på köpet. Jag är så glad att detta nätverk av skolor finns. Det finns nog ingen skola som har samlat en så pass bra och underbar grupp utav människor på ett ställe. Och att lilla  jag och min kompanjon  får denna möjlighet är så priceless. Får ni möjligheten, gör något galet och stort av ert gymnasiearbete. Något som kan ge er minne för livet. 
 
En övrig grej, till något helt annat. Jag har fått jobb. JAG!!!! Åh ljuva studentliv i all ära men detta behövdes verkligen. Detta gjorde min november onsdag. För du ruskiga månad när allt fint precis försvunnit, du är ingen favorit. På tal om favoriter så ska jag få krama om två favoriter idag. En som haft oturen att ha varit på sjukhus, som jag bara vill gosa upp för åh vad jag saknat henne. Därefter ska jag vandra ett stenkast bort till min kära prins för ännu mer gos. Kan lika ra flytta till hjärup eller vad säger ni? Bor ju knappt hemma i lilla vetebröd ju. Vetebröd? åh, mat. Haha nu ska jag spräcka min lilla bloggbubbla och återgå till verkligheten. Adios amigooooos!
 
Allmänt | |
Upp