Smoke on the water

Min kompanjon, Linnea fick agera modell för mig idag.
 
Vi fick testa på skolans nya grejer till produktfotografering, tills jag blev uttråkad och jag drog med Linnea med ut på vinden och bad henne agera halvnakenfis och modelera framför mig. Och jag är sådär hippedihappy över resultatet att jag var tvungen att visa alla jag suttit och redigerat ikväll. Älskar den gamla känslan över bilderna med ciggaretten och de höga byxorna tillsammans med det svartvita, mmmmm. Äntligen kom det tillbaka lite fotografglöd inom mig. 
 
En annan rej som fick mig liiite gladare denna dag var att vi idag körde på pizzamys med klassen och där efter kom våra barnasinnen fram och vi körde några omgångar kurragömma. Så nu sitter jag här hemma i min soffa och kollar på lite sitcomedy som aldrig slår fel. Helt okej tisdag alltså!
Allmänt, Fotografi, Porträtt, Skoluppgifter | |
Upp