Long live life

Notting Hill, UK
 
Här gick jag förbi varje morgon. Hemma från London och jag kan säga er, det var aaaaaamazing! Så nu kan ni vara lite glada över att jag kommer sluta tjata om det. Men åh, jag lever fortfarande på den brittiska accenten och den maten. Tempot som sveptes över hela London och de röda bussarna som körde förbi. Jag är kär i en stad. Det är du London. jag vill strömma in alla bilder här men det får bli en annan dag, har precis föröskt ta tag i lite skolarbete efter att ha jobbat sen klockan två idag. Sökt lite jobb och kllat på lite volontärresor. Ååh, tror jag skulle kunna drömma för hela Kinas befolkning, gånger två. Ooch jag älskar det. 
 
Livet har känts ganska stressigt och (ganska mega mycket) ångest över allt och inget. Jag tar studenten om exakt 58 dagar och istället för att bli produktiv dör lite av den drivande människan i mig och jag bestämmer mig för att göra ingenting istället. Känner ni igen er? Jag har tapat lusten för att skriva upp mig för jobb och tappat kontakten med många som egentligen får mig att må bra. Men fick ett litet uppvaknande och det är däx att peppa och sluta deppa. Det här ska vara den bästa tiden i mitt liv, så jag ska göra den till det. 
 
Tillåt aldrig någon att säga att du inte duger, du är bäst, för att du är du. 
XOXO (tjejen som precis börjat kolla på Gossip Girl)
 
Allmänt, Fotografi, Ord | |
Upp