Days off



Först fick jag spendera natten i hjärup där jag inte satt foten på länge. & för att jag inte ville sova bort hela min lediga dag så drog jag & pojken en sväng till Nova där vi båda fyndade en hel del på rean. Stannade upp för att fika & sen tog jag bussen till Vibbe igen. Träffade bästis på kvällen & gick en sväng. Eftersom våra planer har fått lite förhinder försöker vi spana på annat vi kan göra i höst. Så himla bra är du. 


Skulle träffa min prins dagen efter igen när han slänger iväg ett sms "blir senare, ska lämna Victor i Ystad. Du kan ju alltid åka med ifall du vill?" Min tanke: jaaaa fika i fina Ystad! Så jag hakar på, visar sig att de inte ens ska till Ystad men vi tar oss dit ändå. Går lite på gågatan & istället för att fika blir det resturang.


Sen slår det mig, att en bit bort finns där ju ett litet smultronställe där man kan spela minigolf. Vi båda två blir exalterade bara tanken, så självklart körde vi en runda minigolf & käkade mjukglass på stranden innan vi körde hem igen.

Åh. Såhär får gärna alla mina lediga dagar vara. Tur jag är ledig i helgen. & ska minsann klämma in massor. 
Allmänt | |
Upp