Memories that never die

 
 
 
 
 
photoalbum by me
 
Ja, ibland så händer det. Jag har alltid sagt att jag vill göra gymnasiealbum för varje år. Men det blev aldrig riktigt av. Men så hittade jag https://printasquare.com/ och fick motivationen till att göra ett album om alla tre åren. Så himla smidigt, man bara loggar in med sitt instagramkonto och så kan du klicka i vilka bilder du vill ha och vilken typ av bilder du vill ha. Jag har beställt från dem tre gånger nu och jag är helnöjd. Bilderna blir så underbart fina och man får dem så satans snabbt! Detta är inte ens en bråkdel av albumet men jag är inte riktigt klar. Sånt här ska jag göra oftare för gud så kul det är, sen är det lite roligare att ha än bara digitala bilder. Jag som dessutom har blivit lite dålig att ta med mig kameran överallt men har inga problem med att instagramma så är detta perfekt! 
Allmänt, Fotografi, Guldklimpar | |
Upp