Young blood

 
Två bilder som är tagna utav denna fina tjej till ett skolarbete. Med egen redigering. Cool idé om ni frågar mig. 
 
Idag står det mycket på schemat. Mycket fotograferingar, det ska både plåtas och bli plåtad. Inte bara utav mina skolkamrater utan även på polishuset. Ska iväg och fixa ett nytt id eftersom det försvann i fredags. Ser faktiskt fram emot att plåta imorgon. Har tappat suget lite på senaste tiden men det börjar nog komma tillbaka igen, gäller väl att försöka forma skoluppgifterna efter sitt egna intresse i guess. 
 
Jag kollar runt en del på klädessidor som alla andra tjejer i min ålder skulle jag gissa på. Föll lite för den här sidan som har en del tuffa grejer om jag får säga det själv. Kika in om ni inte har någor bättre för er. PUSS PÅ ER.  
Allmänt, Fotografi, Me, Skoluppgifter | |
Upp