13/j

En utav de söta modellerna jag hade i fredags, vilke goding!
 
Sitter och jobbar lite med bilderna jag tog i fredags. Vilka underbaringar. Cajsa som är ägare till dessa föder upp denna underbara ras "labradoodle" och precis fått tag i två valpar från England, så bilderna ska upp på deras hemsida. Helt otroligt fin ras, och de använder dessa hundar i deras terapi arbete som de har på gården. Där de även driven en ridskola. De som gör dem så underbara är att de har ridning för barn med funktionshinder. Vilket gäng. Keep going!
 
Ikväll ska jag sitta bänkad framför TVn, snön har lagt sig nu även i Skåne och det tynger kroppen en aning. Blir bara trött av att titta ut, fast har fått höra att det inte stannar länge. Jag vill ha sommar så mycket att jag även kikat på olika volontärresor ikväll. Har planerat vad ja vill göra efter studenten och det är en av drömmarna. Har någon utav er varit ivag och volontärarbetat och vet någon bra organisation, så säg till!
 
Love
Allmänt | |
Upp