Rivet ur gamla modemagasin

 
Hos mig just nu.
 
Pysslar lite hemma hos mig just nu. Har en fotouppgift och en journalistik uppgift som jag kan kombinera tillsammans och jag är ganska exalterad över uppgifterna. Eller snarare journalistikuppgiften, där vi ska göra ett eget magasin och jag satsar på modemagasin. Bilderna jag tar sen ska jag använda till foto. Så jag fixar lite moodboards för att få så mycket inspo som möjligt till det här. Kommer bli grymt!
 
På bilden ser ni lite utav min nya filofax. Klart bästa köpet på länge! Alltid velat ha en sen jag såg mammas som hon haft i alla år. Något dyr, men det är det värt. Klickade även hem min balklänning och studentklänning idag. Skönt att vara ute i god tid, är lite osäker på studentklänningen dock. (Fortsatte titta efter jag klickat hem den och hittade då en till jag hade velat ha.) Får se hur den känns när jag får hem den annars får den skickas tillbaka. Vill inte visa er dem förän längre fram men jag har klickat hem från nelly.com och bubbleroom. Visste ni att Nelly hade balklänningar? Inte jag, glatt överraskad. Nu ska jag återgå till till pysslandet sen sova, står fotografering på schemat imorgon! Godnatt. 
Allmänt, Skoluppgifter | |
Upp