White details




Lite nytt hos mig.

Skorna är som ni vet menade att ha till balen, världens finaste om ni frågar mig. Anslagstavlan fick jag av min mamma i torsdags. Hur fin är inte den? Senare på eftermiddagen igår bestämde jag & mamma oss för att kolla in Malmös secondhand. Slutade med att jag kom hem med ett nytt soffbord, lite prydnadsprylar & en soffa. Allt för under 200 kr. Soffan ska användas till annat syfte innan jag får hem den till mig. Jag älskar att inreda, framförallt med gammalt & nytt tillsammans. Önskar jag hade en egen lägenhet. Den drömmen ligger lite längre bort, men en dag. ÅÅÅH. Får nöja mig med mitt rum för tillfället. Som ändå är ganska stort så man ska väl inte klaga... 

Ikväll slår jag & min fina vän Sofie klackarna i taket för en 20 års fest. Just nu är jag inte jättepepp med tanke på kylan. Men det kommer så fort man får göra sig iordning med lite musik. Det brukar funka för mig. Hoppas ni får en prima lördag. XOXO 
Allmänt, Nytt | |
Upp