Åh Sarah, när blev du så stor?

Kusseliten.
 
Helt tokigt att den här tjejen har blivit så stor. Nyss var hon en skit hög med knappt något hår på huvudet, en sån man sådär lagom kunde slänga upp på höften, tjejen som alltid blev sådär panik kissnödig så jag slängde in henne i duschen istället för att sätta henne på toelatten. Nu är hon här, med långt hår som hon alltid pratat om, nästan lika lång som mig och går verkligen inte att slänga upp på höften längre. Kära lilla barn vart tog tiden vägen?
 
För övrigt så har jag skrivit in mig på körskola idag. Så har rullat in några pluspoäng i alla fall.Imorgon är det löning och jag är ledig heeeeeeela helgen. Ska njuta tills jag spricker. 
 
Allmänt | |
#1 - - Julia:

Hej Linn!

Vilken underbar bloggdesign du har. Jag tror jag har sett den på några andra bloggar, är det en gratis design? Hade verkligen uppskattat att hitta den. Den var underbar!

Svar: Hej Julia! Jag har faktiskt ingen aning vart jag laddade ner den. Står kanske längst ner på designen? Annars är det de vanligaste. Designadinblogg.nu eller något sånt. Googlade nog "bloggdesign blogg.se"! Hoppas det va till någon hjälp, har ändrat lite i stilmallen dock, är lättare att skapa en design om man har en grund från början. Kram <3
linnysplace.blogg.se

Upp