High on life



Pics fr.o.m. this weekend

Värst vad det ekar här då. Jag blev i alla fall inte träffad av blixten på Bråvalla, så det är inte därför det inte händer mycket här. Jag kom hem trots blixtar, regn & lera. Det var helt underbart. Efteråt ångrar man vissa band eller artister man inte tog sig tid att se. Men annars kunde jag inte haft det bättre. Nästa gång ska jag bara definitivt köpa ett större tält. Man tror det blir kanonbra med ett tvåmanna tält för två pers, men det är en stor lögn. För två pers behöver man minst ett tremanna eller till och med fyrmanna tält. Man får lära sig den hårda vägen... Men det var andra gången jag va där i år & det är en så jäkla bra festival! Men nu känner jag att det är dax för nytt & är sjukt sugen på att dra till Roskilde nästa år. Blir helt avis på alla som lägger upp bilder där ifrån. Lovar att ta ett inlägg för de bilder jag har från Bråvalla, & kanske klippa ihop en film av de filmer jag har också? 

Denna vecka passar jag jenkans hund mollie i hennes lilla rosa hus i hjärup. Så jag & min kära gubbe får känna på hur det är att ha en liten familj. Väldigt mysigt måste jag säga. Det är min sista semestervecka & ser till att njuta till fullo! Tänkte filma en liten video också på vad för produkter jag använder när jag sminkar mig eftersom det har varit en återkommande fråga sen jag började blogga. Vet inte om någon ens undrar längre men tänkte att det kunde vara lite roligt. Måste även sluta med de här mobilinläggen. Saknar de fina inläggen med bilder från systemkameran & där jag visade upp vad jag hade på mig, från saker jag gjort. Måste bli bättre. Mitt mål. Nu ska jag slänga gubben i säng som somnat på soffan & själv krypa till kojs. Har möte imorgon om en grej jag kanske ska göra i höst. Massa varma pussar till er
Allmänt | |
Upp