My white lair

 
 
 
My room
 
Mitt rum börjar ta form. Jag flyttade in här för ett och ett halvt år sen och det har tagit ett tag att få det som jag vill ha det med en del uppehåll. Jag trivs här, min egna fristad. Har knappt varit här de senaste tre veckorna och det är faktiskt skönt att ligga i sin egna säng. Men imorgon börjar allvaret. Jag börjar på mitt vikariat på ålderdomshemmet. Det är dax att komma igång med jobbet så jag kan åka och se mig om i världen snart. Tror aldrig jag haft så stor längtan efter något annat. 
 
Igår käkade jag middag hemma hos jenkis med några andra tjejer. Vi tappade bort tiden men till sist kom vi in till Lund och va på Mejeriet. Har aldrig varit där innan faktiskt men det var ett sjukt mysigt ställe. Det är så synd att de inte finns så många ställen att dra ut på i Lund. Men tydligen har Mejeriet öppet varje Lördag hela sommaren. Nu ska jag återgå till mitt rum och ta igen all tvätt och städ jag missat de senaste tre veckorna, puss
Allmänt | |
Upp