Euphoria







Bilder från i Tisdags, København.

Åh. Jag trodde att jag kännt lycka tidigare, men denna kväll var euphorisk! Jag & min vapendragare kom fram till Köpenhamn vid tre. Strosade runt på Ströget & satte oss på en irländsk pub. Senare insåg vi att vi hade världens tillfälle att åka karuseller! (Vi skulle ju till tivoli, men det hade faktiskt inte slagit oss tidigare) Så spontant köpte vi åkband & plötsligt va vi som barn igen. Mot kvällen såg vi the man. Min kära John Mayer. Som jag har längtat. Det var en helt fantastisk kväll. Lyckoruset är fortfarande kvar. Något som är näst intill lika underbart är att på onsdag drar jag iväg på Bråvallafestivalen. Ett helt år sen sist & jag är så taggad. 

Föröveigt var det ju midsommar igår & vi va hos min kusins pojkvän först & sen drog vi vidare ut på bonnafest. Snaps i stora lass & underbart god mat. Jag hade en bra kväll & hoppas ni hade det också. Som ni hör är livet ganska bra. Puss på er
Allmänt | |
Upp