All of me loves all of you

 
 
 
 
 
Bilder från London.
 
Ligger helt utslagen i min säng efter en dag som bestått av evigt pluggande, tråkigheter & jobb. Ligger & är lite nervös inför morgondagen då det är första dagen på mitt nya jobb. Yes, denna tjej har nu två jobb & går i skolan samtidigt. Tur att ett av dem inte varar så länge till. Jag borde ha sovit för längesen med tanke på att jag ska upp halv fem men av någon anlednign får jag alltid svårt att sova när jag som mest behöver det. 
 
Har även agerat spontant & bokat in en tattuerings tid på måndag. Vad jag gjort får ni se när den läkt. Eller kanske innan, jag har inte bestämt mig än. Dagarna u i veckan kommer bestå av ännu mer plugg & jobb. Sen fyller jag 19 år på söndag, hurra för denna meningslösa ålder. Ett allt för tråkigt liv & just nu väljer jag att skriva till er. Jag måste vara århundradets sämsta bloggare. Måste nog komma på ett nytt ord för mig själv än bloggare. Men nu ska jag i alla fall försöka få 3 timmars sömn. Puss
 
Allmänt | |
Upp