En bal på slottet

 
 
 
 
 
 
 
Balen 16/5 på Grand Hotel. 
 
Äntligen va det min tur att få känna mig som en prinssesa. Frisören (aka världens bästa kusin) vid 11 och sen hem där familj var för att hjälpa till och se mig innan jag skulle åka iväg. Måste också tilläga att fixa mina bröst till denna klänningen tog 45 minuter och alla hemma hos mig var involverade. Då ville jag lägga mig ner och gråta, nu skrattar jag bara och tänker hur underbar dagen var. Mamma körde mig och min kavaljer till linneas baldejt där vänner väntade och så förfestade vi tillsammans. Sen vandrade vi ner tilll Grand Hotel för mingel och ännu mer foton. Kvällen bjöd på massor med dans, skratt och god mat såklart. En kväll jag kommer minnas länge. Nu börjar skolan runda av & dagarna till studenten sjunger avsevärt. Stormblandad förtjusning så att säga.
 
Denna helgen har jag även dansat så fötterna brunnit. Det vankades dansbandsgala i Veberöd och självklart skulle alla Veberödsbor närvara. Det var helt galet. Fick se gamla som nya ansikten, sjöng tills rösten inte orkade mer längre, ätit melle i fulla lass och dansat hem i regnet. Tack alla underbara för denna helg. Nu ska jag krypa till kojs & gosa till lite gossip girl. Soooo girly, nightyyy!
Allmänt, Fotografi, Guldklimpar | |
Upp