8 days left

Details for my Thailand trip. 
 
Har börjat plocka fram lite jag ska ha med mig. Ytterst lite, typ det som är på bilden haha. Jag får nog ta priset på sämst på att packa! Får sån ångest, vill ha med mig allt & ändå använder man inte ens hälften. Nu ska jag inte ha med mig speciellt mycket eftersom jag lär handla en del där nere. Så det gäller att prioritera vad som är viktigast. 
 
Jobbet ringde mig idag & ville jag skulle jobba kväll istället för morgon. Så börjar klockan 2 idag istället för 7. Helt okej för mig, är ingen morgonmänniska. Inte ens efter att ha jobbat med detta i över 1 år nu. Fick dock panik imorse när jag försovit mig & städerskorna kom hit. Jag hatar att vara hemma då & det tror jag att jag har skrivit förut. Fick litet sammanbrott på Twitter imorse... Va nog det värsta sättet att vakna på. Ut i närmsta bästa kläder, utan bh & inte druckit kaffe eller ätit frukost. & morgonkaffet är heligt. Jag fungerar inte annars. Inbillar jag mig i alla fall. Men nu har jag inte tid att sitta här längre utanmåste röra mig mot jobb. MASSA PUSSAR
Allmänt | |
Upp