Look at my pug


Min mamma kom med den här till mig idag & tyckte att hon gett mig en mops som jag tjatat om... Kan inte sluta skratta varje gång jag ser den. Detta är min första egna hemnyckel för övrigt... Alla som känner mig vet om att jag inte kan hålla reda på saker. Ännu mindre nycklar... Så nu när jag fyllt 20 fick jag en chans. & jag vill aldrig bli av med den här ellerhur?!?

I torsdags landade jag i Sverige & uppdateringen blev inte som jag trodde. Jag har nog haft den mest dramatiska veckan i mitt liv. Men jag lever fortfarande på att jag fick träffa mitt hjärta. & det känns tyngre än någonsin att vara ifrån honom... Tur det inte ens är två veckor innan jag flyr landet igen. För jag behöver all positiv energi jag kan få i nuläget. Vissa saker blir bara inte som man tänkt sig. 

Jag måste börja göra saker för min egna skull, inte för någon annans. Hitta tillbaka till de saker jag tycker om som jag har puttat åt sidan. Ååååh, om någon har lite tips till mig hur man tar tag i sig själv... Let me know.
Allmänt | |
Upp