My birdy

Min senaste tatuering, min svala.
 
Precis innan Sebastian åkte till Spanien var jag med min kollega när hon skulle tatuera sig, blev så sugen & han hade en lucka dagen efter så jag spontanbokade det. Svalan har jag tänkt på länge men eftersom jag har varit på en tight budget så har inte direkt en tatuering stått på inköpslistan. Men här kunde jag inte låta bli.
 
Jag gjorde den hos Andreas på Tattooworld i Höör. Han är nog den bästa tatueraren jag varit hos & jag kommer definitivt boka in framtida tatueringar där! Han är så duktig, lyssnar & är fruktansvärt snabb. Jag vet när han var klar bara stirrade jag på honom & bara: Redan?! Lindah & Monica hade suttit där en liten stund sen gick de bara in för att brygga kaffe & när de kom tillbaka var de lika chockade som jag. & jag älskar den, jag kan inte vara mer nöjd. Den här har ingen speciellt djup mening, den symboliserar det stadiet jag är i livet nu. Där jag måste ut & testa mina egna vingar. Klyschigt men sant. 
 
Idag har jag försovit mig igen & har en del jag ska hinna med innan jobb. så nu måste jag sluta sitta här så får ni ha en underbart fin tisdag. <3
Allmänt, Me | |
Upp