Pattern

Tankspridda nätter ledde till kladd i stora lass. 
 
Ungefär som teckningen har min helg varit. Jag vill inte ens dra upp vad som hänt, förstår inte ens varför jag lägger fram något om det överhuvuidtaget. Men, jag säger bara såhär. Mitt nya liv börjar nu, inte som jag tänkt mig kanske men det behöver inte betyda att allt är negativt. 2015 ska bli mitt år, jag ska börja tänka mer på mig själv i första hand. Ni får nog veta i sin om tid. Men inte nu. Nu vill jag bara blicka framåt så kanske detta kommer upp någon dag. 
 
Just nu tappade jag bort mig själv lite i packningen.. Jag har aldrig varit borta såhär länge & jag vill ha med mig allt trots att jag vet om att jag kommer vilja handla där nere. Ah, så mycket som jag vill resa så måste jag lära mig att packa. Snart kommer Lindah hit & ger mig lite hjälp. 
Allmänt | |
Upp