I'm in love with phi phi

Phi phi islands, Thailand
 
Jag är hemkommen sedan en vecka tillbaka. Hade inte det varit för att jag var inställd på att åka hem så hade jag aldrig velat lämna detta underbara land. Jag kom hem ganska mycket fattigare, som en bartender, med en helt okej solbränna, ingen telefon, inget bankkort & ingen kameraladdare. Så det är bara att börja knega nu direkt när jag kom hem. Då jag fick ett nytt jobb 4 timmar efter jag landat i Sverige. & jag har fått ett erbjudande om att jobba utomlands. Men jag vet inte vad jag vill. Jag vill såklart jobba utomlands,det är min högsta dröm, men jag vet inte om jag vill jobba just där. Åh, hela livet bara känns allmänt underbart för tillfället & jag orkar inte ens tänka efter allt för mycket. Jag är 20 år gammal & jag känner verkligen att livet börjar nu!
Allmänt | |
Upp