Note to self: do more of what makes you happy



Jag kan inte ens beskriva i ord hur underbart livet är just nu. Hade jag bara vetat detta för ett par månader sen att livet kunde se så mycket ljusare ut. Det är precis som att alla mina drömmar slår i uppfyllelse på samma gång. Det är dessa stunder jag måste försöka minnas när livet känns tufft, lite "efter regn kommer solsken" feeling. Jag älskar mig själv, mina vänner, mina drömmar & äventyr jag har framför mig. Det var detta jag suktade så mycket efter när jag gick i skolan. Nu ska jag ut & testa mina vingar & jag kan knappt hålla mig längre. Snart spricker jag av lycka.

Det känns så konstigt att vara såhär glad. Jag kan inte ens förklara det. I slutet på April flyttar jag till Grekland & har ingen biljett hem, så vem vet när jag återvänder. Detta är så fruktansvärt, magiskt jäkla underbart. & när jag tänkte komma hem, då är min själsfrände & bästa vän hemma igen. My partner in crime. Som jag saknar henne. Men vi har redan planer på vad vi ska göra tillsammans sen. Jag är så oerhört taggad på livet, det är precis som allt faller äntligen på plats. & allt detta skedde efter en händelse tidigare i år & det känns som om jag har fått börja om, vända blad & köra nästa kapitel. Det var nog det bästa som kunde ske. Det känns nästan hemskt & säga, men tyvärr sant. 

/ happiest girl alive
Allmänt | |
Upp